Reklama
Rozwiń
Reklama

Polki z roku na rok pracują coraz więcej, a zarabiają mniej. Wyniki nowych badań

Z najnowszego raportu fundacji Sukces pisany szminką wynika, że zarobki Polek pogorszyły się. Wiele respondentek badania przyznało też, że spędziły w pracy więcej czasu niż w ubiegłym roku.

Publikacja: 04.01.2024 16:36

Dwie na pięć badanych Polek pracuje więcej niż rok temu.

Dwie na pięć badanych Polek pracuje więcej niż rok temu.

Foto: Stock Adobe

Jak wynika z raportu „Bizneswoman Roku: Polki i przedsiębiorczość 2023” , Polki nie są zadowolone ze swoich zarobków. Badania wskazują, że ze względu na inflację ich dochody znacznie spadły. Wyniki badania pokazują, że 1/3 kobiet zarabia mniej niż rok wcześniej, a u 64 proc. badanych pogorszył się poziom satysfakcji z dochodów.

18 proc. kobiet biorących udział w ankiecie deklaruje, że ich wynagrodzenie znacząco straciło na wartości, natomiast 12 proc. określa tę zmianę jako nieznaczną. 1/3 respondentek twierdzi, że nie czuje różnicy.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes i prawo
Ciemna strona ery AI. „Wprowadza do środowiska pracy nową grupę stresorów”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes i prawo
W Polsce przybywa członkiń zarządów firm i prezesek. Nowe dane
Biznes i prawo
Zawód okołoprawniczy na liście zagrożonych przez AI. Kto powinien myśleć o zmianie fachu?
Biznes i prawo
Historyczny moment w Namibii. Najwyższe stanowiska państwowe obejmują trzy kobiety
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes i prawo
„Personalizacja sięga poziomu mikro”. Etyka w marketingu w erze AI nabiera nowego znaczenia
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama