Reklama
Rozwiń
Reklama

Cyfrowe śledzenie szafy - nowy trend w zarządzaniu garderobą

Cyfrowe śledzenie własnej odzieży oraz kontrolowanie częstotliwości noszenia konkretnych elementów garderoby staje się coraz popularniejsze. W sieci funkcjonują wyzwania, które zachęcają do niekupowania odzieży przez cały styczeń, a nawet rok. Kontrolowanie garderoby staje się modne.

Publikacja: 30.01.2024 11:52

Świadome kompletowanie zawartości garderoby zyskuje na znaczeniu.

Świadome kompletowanie zawartości garderoby zyskuje na znaczeniu.

Foto: Adobe Stock

W internecie można znaleźć coraz więcej pomysłów na to, jak sprawdzić, które ubrania w osobistej kolekcji stały się zbędne. Dzięki temu nie tylko łatwiej jest zrobić miejsce w szafie, ale także ograniczyć zakupy rzeczy podobnych do tych, które już się ma.

75-dniowego wyzwanie, którego celem jest powstrzymanie się od kupowania odzieży, opanowało w ostatnim czasie Tik-Tok. To inicjatywa Mandy Lee, amerykańskiej analityczki mody. Poza tym, że podejmujące ten „challenge” internautki mają powstrzymać się od zakupów, zobowiązują się też publikowania w sieci swoich codziennych stylizacji. Ma im to pomóc w dostrzeżeniu, z których ubrań nie korzystają.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Moda
Słynny dom mody po 37 latach żegna się z dyrektor kreatywną. Koniec pewnej ery
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Moda
Nicole Kidman ponownie podejmuje współpracę ze znaną marką luksusową
Moda
Ekspertka savoir-vivre'u o stylizacji Melanii Trump w Windsorze: Tak się nie siada do stołu
Moda
Julia Kuczyńska najcenniejszą kobiecą marką osobistą w polskiej branży mody. Oto, ile jest warta
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Moda
Trenerka savoir-vivre'u o tym, jak prezydentowa Marta Nawrocka wypadła w Watykanie
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama