Swoosh bag - najszybciej wyprzedana torebka świata. Jeszcze nie weszła na rynek, a już jej nie ma

Pomarańczową łyżwę Nike zna każdy. 26 lutego w sprzedaży pojawi się skórzana saszetka w takim właśnie kształcie. Kto jest jej pomysłodawcą oraz gdzie i za ile można ją nabyć?

Publikacja: 23.02.2024 10:51

Choć sprzedaż nowego dzieła  Nike i Jacquemus'a oficjalnie rusza 26 lutego, już teraz należy wpisać

Choć sprzedaż nowego dzieła Nike i Jacquemus'a oficjalnie rusza 26 lutego, już teraz należy wpisać się na listę oczekujących na nabycie egzemplarza.

Foto: Adobe Stock

Nie każdy kocha sport. Regularne treningi, pakowanie torby na siłownię, wyjście na jogging lub choćby dłuższy spacer nie zawsze stanowią punkt obowiązkowy w tygodniowym kalendarzu danej osoby, natomiast trudno wyobrazić sobie kogokolwiek, kto nie rozpoznałby logo pewnej firmy produkującej obuwie, odzież i akcesoria sportowe. 

Nike + Jacquemus = Swoosh bag

Torebka „Swoosh bag” jest wynikiem rozpoczętej w 2022 roku współpracy Nike z paryskim projektantem Jacquemus’em. Projekty powstałe w ramach kooperacji od początku cieszyły się ogromną popularnością, a pomarańczowe od podeszwy aż po czubki palców buty Floridian JF1 sneaker sprzedały się w całości w rekordowo szybkim czasie. Producenci wróżą podobny sukces modelowi Air Max 1 również opatrzonemu logo słynnego projektanta.

Zamieszczone na instagramowym profilu marki zdjęcie kobiecej dłoni ściskającej pasek od saszetki „Swoosh bag” jedynie podkręca apetyt fanów na kolejne akcesorium z kolekcji Jacquemus’a. – Zgadnijcie kto jest twarzą – można przeczytać pod fotografią. Znawcy mody i sportu bez trudu rozpoznali, że chodzi o mistrzynię świata w biegu na 100 metrów, Sha'Carri Richardson. Zdradziły ją nie tylko liczne tatuaże na przedramieniu, ale też unikatowe, wielocentymetrowe, spiłowane w idealny szpic, utrzymane w kolorystyce pudrowego różu — bodaj najdłuższe paznokcie wśród współczesnych sportsmenek świata.

Współpraca z AI

Projekty proponowane przez Jacquemus’a nieustannie zaskakują innowacyjnością i całkowicie odmiennym niż dotychczas podejściem do tematyki odzieży i akcesoriów sportowych. Stworzone we współpracy ze sztuczną inteligencją futurystyczne torby, trójpalczaste rękawice, zegarki na puchowych bransoletach przypominających ściągacze używane podczas treningów, wyznaczają całkowicie nowe standardy w tym sektorze mody, kojarzonym dotychczas głównie z T-shirtami, legginsami i wygodnymi bluzami z kapturem.

Podobnie zapowiada się kolekcja wiosna/lato 2024, nie bez przyczyny nazwana Les Sculptures. Poszerzane w ramionach kurtki i płaszcze idealnie zwężają się w talii i biodrach, zgodnie z tytułem kolekcji, optycznie rzeźbiąc sylwetkę. Zaprezentowane przez modelki tej klasy co Emily Ratajkowsky czy Gigi Hadid i oklaskiwane między innymi przez Julię Roberts wróżą projektantowi kolejny sukces.

Chętnych do zakupu najnowszej saszetki z logo Jacquemus’a nie brakuje. Choć sprzedaż oficjalnie rusza 26 lutego, aby kupić torebkę, już teraz należy wpisać się na listę oczekujących. Model będzie dostępny w jednym z trzech kolorów: czarnym, różowym lub beżowym – za 550 dolarów każdy. Jak widać, informacje o tak unikatowych produktach rozchodzą się w rekordowym tempie – porównywalnym do biegu reklamującej go najszybszej kobiety świata.

Źródła:

https://www.jacquemus.com/

https://www.highsnobiety.com/

Nie każdy kocha sport. Regularne treningi, pakowanie torby na siłownię, wyjście na jogging lub choćby dłuższy spacer nie zawsze stanowią punkt obowiązkowy w tygodniowym kalendarzu danej osoby, natomiast trudno wyobrazić sobie kogokolwiek, kto nie rozpoznałby logo pewnej firmy produkującej obuwie, odzież i akcesoria sportowe. 

Nike + Jacquemus = Swoosh bag

Pozostało 87% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Moda
5 ubrań, które zdaniem Giorgia Armaniego powinna mieć w szafie kobieta
Moda
Jessica Alba promuje recykling ubrań. Pomysł, jakiego jeszcze nie było
Moda
Hoof Boots od Alexandra McQueena - nowy nr 1 wśród najdroższych i najbrzydszych butów świata
Moda
Daniel Craig twarzą znanego domu mody. Kampania w okamgnieniu stała się wiralem
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Moda
Hailey Bieber w stylizacji od Magdy Butrym. "Bomba marketingowa"