Reklama

Daniel Craig twarzą znanego domu mody. Kampania w okamgnieniu stała się wiralem

Daniel Craig, popularny hollywoodzki aktor znany przede wszystkim z roli Jamesa Bonda w filmach o przygodach agenta 007, został twarzą hiszpańskiej luksusowej marki odzieżowej Loewe, a konkretnie – jej męskiej linii.

Publikacja: 15.07.2024 19:04

Daniel Craig został ambasadorem męskiej linii odzieży domu mody Loewe, słynącego z wyrazistych i śmi

Daniel Craig

Daniel Craig został ambasadorem męskiej linii odzieży domu mody Loewe, słynącego z wyrazistych i śmiałych projektów.

Foto: PAP/Avalon

Dzięki roli Jamesa Bonda do Daniela Craiga przylgnął wizerunek „twardego faceta”, który preferuje raczej klasyczny, elegancki ubiór podkreślający jego typowo brytyjską urodę. Aktor zaskoczył właśnie wielu swoich fanów, a także miłośników mody.

Do sieci trafiła sesja zdjęciowa z 56-letnim aktorem w nietypowej dla niego odsłonie, co błyskawicznie wywołało rozmaite emocje – zarówno fanów Craiga, jak i marki Loewe.

Daniel Craig został twarzą marki Loewe

Craig został ambasadorem męskiej linii odzieży domu mody Loewe, słynącego z wyrazistych i śmiałych projektów. Przyczyniło się to do ogromnej popularności hiszpańskiej marki, zwłaszcza wśród młodszego grona klientów. W 2023 roku eksperci z globalnej platformy zakupowej Lyst okrzyknęli Loewe jedną z najbardziej pożądanych marek luksusowych na świecie.

Daniel Craig wziął udział w sesji zdjęciowej, będącej częścią kampanii promującej kolekcję Loewe na sezon jesień/zima 2024. Jej autorem jest irlandzki projektant mody Jonathan Anderson. Za obiektywem stanął znany brytyjski fotograf mody David Sims.

Główny bohater sesji – czyli Daniel Craig – ma na sobie zupełnie nietypowe dla siebie ubrania i dodatki: wielobarwne, wzorzyste swetry, spodnie z printem o wyrazistej kolorystyce i żółte okulary. Bodaj najbardziej klasyczną stylizacją całej sesji, jaką ma na sobie aktor, jest jest zestawienie czarnej ramoneski ze spodniami w kolorze koniakowym.

Reklama
Reklama

Również fryzura Craiga jest zaskakująca. Włosy 56-letniego aktora są dłuższe niż zwykle, co w jego przypadku dało odmładzający efekt.

Daniel Craig dołączył do grona ambasadorów marki Loewe, reprezentujących różne generacje. Wśród nich znaleźli się między innymi 26-letni Wang Yibo z południowokoreańskiego boysbandu UNIQ, 42-letni, pochodzący z Irlandii Północnej aktor Jamie Dornan czy 29-letnia kanadyjska aktorka Taylor Russell. Obecnie globalną ambasadorką Loewe jest 41-letnia amerykańska aktorka Greta Lee.

Loewe: ulubiona marka pokolenia Z i agent 007 z młodzieżowej odsłonie

Daniela Craiga postrzegano dotychczas jako eleganckiego i dość poważnego mężczyznę godnego roli agenta 007. Mimo to aktor wielokrotnie pokazał, że ma ogromny dystans do samego siebie, a także niemałe poczucie humoru. W 2022 roku wystąpił w reklamie marki Belvedere, dając brawurowy popis swoich umiejętności tanecznych i talentu komediowego.

Czytaj więcej

HoYeon Jung, koreańska modelka po roli w „Squid Game" rozwija karierę aktorską. Nowa gwiazda kina?

Na londyńskiej premierze filmu „Nie czas umierać” w 2021 roku aktor pojawił się z kolei w różowej aksamitnej marynarce. Było to całkiem inne wydanie, niż to, do którego przyzwyczaili się fani przez kilkanaście lat odgrywania przez niego roli Bonda, toteż stylizacja Craiga wywołała wówczas wiele skrajnych komentarzy.

Reklama
Reklama

Podobnie jest w przypadku najnowszej kampanii Loewe. Na oficjalnym profilu marki na Instagramie pod postem ze zdjęciami Craiga pojawiło się wiele komentarzy, z których część zarzucała aktorowi nieudolne maskowanie kryzysu wieku średniego młodzieżowym ubiorem, inni zaś docenili mniej poważną i bardziej zdystansowaną stronę aktora.

Źródła: Hypebeast, Daily Mail, Instagram @loewe

Materiał Promocyjny
Sukienka vs. spódnica - co ubrać do biura w chłodne miesiące?
Moda
Met Gala 2026 – motyw przewodni potwierdzony. W tle istotna zmiana organizacyjna
Moda
Suknia ślubna Taylor Swift w centrum uwagi najlepszych projektantów. Co proponują artystce?
Moda
Marki luksusowe mają problem z klientelą z pokolenia Z. Dlaczego się nie rozumieją?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Materiał Promocyjny
Botki czy trzewiki? Jesienny przewodnik po butach
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama