Dzięki roli Jamesa Bonda do Daniela Craiga przylgnął wizerunek „twardego faceta”, który preferuje raczej klasyczny, elegancki ubiór podkreślający jego typowo brytyjską urodę. Aktor zaskoczył właśnie wielu swoich fanów, a także miłośników mody.
Do sieci trafiła sesja zdjęciowa z 56-letnim aktorem w nietypowej dla niego odsłonie, co błyskawicznie wywołało rozmaite emocje – zarówno fanów Craiga, jak i marki Loewe.
Daniel Craig został twarzą marki Loewe
Craig został ambasadorem męskiej linii odzieży domu mody Loewe, słynącego z wyrazistych i śmiałych projektów. Przyczyniło się to do ogromnej popularności hiszpańskiej marki, zwłaszcza wśród młodszego grona klientów. W 2023 roku eksperci z globalnej platformy zakupowej Lyst okrzyknęli Loewe jedną z najbardziej pożądanych marek luksusowych na świecie.
Daniel Craig wziął udział w sesji zdjęciowej, będącej częścią kampanii promującej kolekcję Loewe na sezon jesień/zima 2024. Jej autorem jest irlandzki projektant mody Jonathan Anderson. Za obiektywem stanął znany brytyjski fotograf mody David Sims.
Główny bohater sesji – czyli Daniel Craig – ma na sobie zupełnie nietypowe dla siebie ubrania i dodatki: wielobarwne, wzorzyste swetry, spodnie z printem o wyrazistej kolorystyce i żółte okulary. Bodaj najbardziej klasyczną stylizacją całej sesji, jaką ma na sobie aktor, jest jest zestawienie czarnej ramoneski ze spodniami w kolorze koniakowym.