Pokolenie Z pogrąży najstarsze polskie marki odzieżowe? „Nie wystarczy być na czasie”

Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać, aby zyskać ich uwagę jako klientów. Właśnie okazało się, że zetki nie rozpoznają działających od lat polskich marek z branży mody.

Publikacja: 10.03.2025 15:21

Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuj

Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuje ubrania w sklepach sieci specjalizujących się w tzw. fast fashion.

Foto: Adobe Stock

Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała raport „Fashion&Brands: Polska Perspektywa”. Zebrane w nim dane bazują na badaniu przeprowadzonym na tysiącu polskich konsumentów. Jego celem było poznanie postrzegania marek odzieżowych przez Polki i Polaków. W opracowaniu uwzględniono pokoleniowe zróżnicowanie respondentów – znaleźli się wśród nich przedstawiciele pokolenia baby boomers (ur. 1946-1964), X (ur. 1965-1980), Y (ur. 1981-1996), i Z (ur. 1997-2012). 

Jakie marki odzieżowe lubią ludzie z pokolenia Z?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Moda
Nowy dress code na festiwalu w Cannes. Kto i czego nie będzie mógł nosić?
Moda
Polki z pokolenia Z budują nowe spojrzenie na ubrania. „To nie są po prostu rzeczy"
Moda
Met Gala 2025: garnitur w 400 interpretacjach
Moda
Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Moda
Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością