Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.06.2025 16:11 Publikacja: 10.03.2025 15:21
Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuje ubrania w sklepach sieci specjalizujących się w tzw. fast fashion.
Foto: Adobe Stock
Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała raport „Fashion&Brands: Polska Perspektywa”. Zebrane w nim dane bazują na badaniu przeprowadzonym na tysiącu polskich konsumentów. Jego celem było poznanie postrzegania marek odzieżowych przez Polki i Polaków. W opracowaniu uwzględniono pokoleniowe zróżnicowanie respondentów – znaleźli się wśród nich przedstawiciele pokolenia baby boomers (ur. 1946-1964), X (ur. 1965-1980), Y (ur. 1981-1996), i Z (ur. 1997-2012).
W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę z...
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Motyw przewodni tegorocznej Met Gali – „Superfine: Tailoring Black Style” – został zinterpretowany na różne spos...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wyglądać jak bohaterowie „Dynastii”, „Pretty Woman” (oczywiście po metamorfozie) czy „American Psycho” – to zało...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas