Aktualizacja: 01.07.2025 01:03 Publikacja: 10.03.2025 15:21
Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuje ubrania w sklepach sieci specjalizujących się w tzw. fast fashion.
Foto: Adobe Stock
Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała raport „Fashion&Brands: Polska Perspektywa”. Zebrane w nim dane bazują na badaniu przeprowadzonym na tysiącu polskich konsumentów. Jego celem było poznanie postrzegania marek odzieżowych przez Polki i Polaków. W opracowaniu uwzględniono pokoleniowe zróżnicowanie respondentów – znaleźli się wśród nich przedstawiciele pokolenia baby boomers (ur. 1946-1964), X (ur. 1965-1980), Y (ur. 1981-1996), i Z (ur. 1997-2012).
Jane Birkin, która stała się muzą twórców kultowych torebek marki Hermès, z nieskrywaną niechęcią odnosiła się d...
Gościem kolejnego odcinka podcastu „Powiedz to kobiecie” jest Pamela Szczerbik-Chudy, doktor nauk o kulturze, sp...
Najnowsze zdjęcia Madonny pozującej w kilku różnych stylizacjach, zostały zauważone przez obrońców praw zwierząt...
W dobie konsumpcjonizmu i nawyku wypełniania szaf nowymi ubraniami dwie mieszkanki Nowego Jorku założyły firmę z...
Po zakazie zatrzymywania się na schodach do pałacu festiwalowego oraz zbyt długiego pozowania fotografom, przy o...
Najmłodsze Polki to ta grupa wiekowa, wśród której najwięcej kobiet jest zadowolonych ze swojego stylu – wynika...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas