Pokolenie Z pogrąży najstarsze polskie marki odzieżowe? „Nie wystarczy być na czasie”

Pokolenie Z dyktuje nowe warunki działania w wielu obszarach życia społecznego i biznesowego. Młodzi wyznaczają trendy, które po prostu trzeba uwzględniać, aby zyskać ich uwagę jako klientów. Właśnie okazało się, że zetki nie rozpoznają działających od lat polskich marek z branży mody.

Publikacja: 10.03.2025 15:21

Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuj

Przedstawiciele młodego pokolenia z jednej strony stawia na jakość odzieży, a z drugiej często kupuje ubrania w sklepach sieci specjalizujących się w tzw. fast fashion.

Foto: Adobe Stock

Firma Kondo&Partners Consulting opublikowała raport „Fashion&Brands: Polska Perspektywa”. Zebrane w nim dane bazują na badaniu przeprowadzonym na tysiącu polskich konsumentów. Jego celem było poznanie postrzegania marek odzieżowych przez Polki i Polaków. W opracowaniu uwzględniono pokoleniowe zróżnicowanie respondentów – znaleźli się wśród nich przedstawiciele pokolenia baby boomers (ur. 1946-1964), X (ur. 1965-1980), Y (ur. 1981-1996), i Z (ur. 1997-2012). 

Jakie marki odzieżowe lubią ludzie z pokolenia Z?

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Moda
Boom boom, czyli luksus dla tych, których na niewiele stać. Nowy trend w pokoleniu Z
Moda
Zakupy jubilerskie przenoszą się do sieci. Bonore przyciąga ceną i jakością
Moda
Francja chce karać za negatywne skutki ekspresowej mody. Trwają prace nad ustawą
Moda
H&M eksperymentuje z klonami modelek stworzonymi przez AI. Zagrożenie czy usprawnienie?
Moda
Wyśmiewane show Meghan Markle jednak inspiruje. Oto marki, które dzięki niemu zarabiają krocie