Reklama

Remigiusz Mróz o tym, jakie kobiety go inspirują, żyją w jego wyobraźni i książkach

Sprzedał ponad 10 milionów egzemplarzy książek, a pomysły na kolejne powieści pojawiają się u niego w nadmiarze. Jaki gatunek byłby dla niego największym wyzwaniem i czy zdecyduje się po niego sięgnąć? Remigiusz Mróz wyjaśnia.

Publikacja: 23.05.2024 10:59

Remigiusz Mróz: gdy siadam do klawiatury, dostaję bilet do zupełnie innego świata..

Remigiusz Mróz

Remigiusz Mróz: gdy siadam do klawiatury, dostaję bilet do zupełnie innego świata..

Foto: WYDAWNICTWO_POZNANSKIE

Bohaterkami jego powieści bywają charyzmatyczne kobiety, które z pełnym zaangażowaniem wykonują powierzone im przez autora misje – fascynujące na tyle, że trudno przestać czytać. Grono odbiorców rośnie, a egzemplarzy sprzedano dotychczas ponad 10 milionów, co czyni Remigiusza Mroza najpopularniejszym żyjącym polskim autorem. Wśród tytułów dominują powieści kryminalne i thrillery, jednak autor nie stroni od innych gatunków literackich, jak choćby political fiction, powieści historyczne czy science-fiction. Po jaki gatunek sięgnie w następnej kolejności, czy ma już pomysł na nową powieść i co znajduje w folderze „Idee piechotą nie chodzą”? Te kwestie Remigiusz Mróz wyjaśnia w rozmowie z kobieta.rp.pl.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Wywiad
Z baletu do biznesu. Była primabalerina ma dziś firmę organizującą śluby marzeń
Wywiad
17-letnia naukowczyni Kornelia Wieczorek na prestiżowej liście magazynu „Time”
Wywiad
13-letnia Amelia Golda zadebiutowała u boku Arka Jakubika. „Pod koniec zdjęć wydawało mi się, że nie mam już łez”
Wywiad
Agnieszka Specjalska zamieniła korporację na własny biznes z misją. „Warto się odważyć”
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Wywiad
Pierwsza dama Marta Nawrocka: Kobieca siła tkwi w każdej z nas
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama